شهرری پس از ۳۶ سال فرزند شهیدش را در آغوش گرفت/ پیکر شهید «کوشمقانی» در بهشت زهرا آرام گرفت

به گزارش  علت نیوز  به نقل از خبرگزاری فارس از ری، هم‌زمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) آئین تشییع پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس «محمد کوشمقانی» که پس از  ۳۶ سال به وطن بازگشته است، با حضور مردم شهیدپرور و مسؤولان شهرستان ری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرری برگزار شد.

در این مراسم که از میدان شهرری شروع شد، عاشقان اهل بیت علیهم السلام با سر دادن شعارهای «یا زهرا(س)»، «لااله‌الاالله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله» و «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» پیکر پاک این شهید سرافراز را تا آستان امامزاده عبدالله(ع) بدرقه کردند.

تشییع‌کنندگان با حضور در این مراسم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و بار دیگر با شهیدان راه اسلام و مکتب قرآن عهد و میثاقی دوباره بستند و از ایثار و فداکاری این شهید سرافراز قدردانی کردند.

پیکر پاک این شهید سرافراز و دلاور پس از مراسم تشییع و وداع باشکوه مردم شهرری و اقامه نماز، به آرامستان بهشت زهرا(س) منتقل و در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

بسیجی شهید «محمد کوشمغانی» متولد هفدهم اردیبهشت ۱۳۴۲، در شهرری به دنیا آمد و بیست و سوم اسفند ۱۳۶۴، در سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد. پیکر پاک این شهید والامقام پس از ۳۶ سال در عملیات تفحص همراه با پلاک شهید شناسایی و به وطن بازگشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.