۵ پروژه جدید ترافیکی در رباط کریم کلنگ‌زنی شد

به گزارش پایگاه خبری علت نیوز  از رباط‌کریم، آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شهرداری رباط‌کریم عصر امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد،

هادی رحمتی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با اشاره به نقاط حادثه‌خیز در شهر رباط‌کریم اظهار داشت: امروز شاهد کلنگ‌زنی چندین پروژه در نقاط حادثه‌خیز شهرستان رباط‌کریم بودیم که از مطالبات 20 ساله مردم شهرستان رباط‌کریم است و از محل ارزش افزوده به‌واسطه کاهش گره‌های ترافیکی اجرایی خواهد شد.

در ادامه این مراسم حمیدرضا اللهیاری اظهار داشت: 5 پروژه جدید در حوزه ترافیکی شهر رباط کریم با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد تومان صبح امروز کلید خورد و در کمترین زمان ممکن تکمیل خواهد شد.

وی اجرای رمپ و لوپ منطقه الارد را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های جدید شهرداری دانست و گفت: این مطالبه بیست ساله شهر رباط کریم و منطقه الارد بوده که عملیات تملک آن توسط شهرداری انجام شده و تأمین اعتبار اجرای کار نیز به عهده فرمانداری است.

شهردار رباط کریم همچنین ایجاد رمپ و لوپ شهرک خانه را هم به‌عنوان پروژه بعدی معرفی کرد و ابراز داشت: مسیر بلوار ارتش به‌واسطه بروز حوادث زیاد نیازمند تغییراتی بود که علاوه بر تعریض این مسیر، حالا رمپ و لوپ دسترسی شهرک خانه در آن اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها به منظور اصلاح وضعیت ترافیکی و تسهیل تردد در رباط کریم و محله‌های اطراف انجام می‌شود و مجموعاً 145 میلیارد تومان اعتبار آن خواهد بود.

اللهیاری در پایان خاطرنشان کرد: احداث پایانه شهری برای ساماندهی اتوبوس‌های شهری رباط کریم، معبر اتصالی بلوار آزادگان به بلوار دانشجو و مسیر دسترسی 25 متری محله بازارک رباط کریم، سایر پروژه‌هایی هستند که عملیات اجرایی آنها به صورت همزمان آغاز شد.

 منبع : تسنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.